حدود دو میلیارد نفر در دنیا به اینترنت دسترسی دارند. این بهانه بزرگی برای دنیای گردشگری است تا از ابزارهای نوین ارتباطی در جذب گردشگر استفاده کند.
به گزارش میراث آریاchtn) )همایش استراتژی های نوین بازاریابی و برندسازی اینترنتی در گردشگری صبح امروز، جمعه 24 بهمن ماه با هدف آموزش چگونگی استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی در جذب گردشگر و اهمیت بازاریابی آنلاین و لزوم شناسایی فرهنگ جوامع مختلف در بازاریابی در سالن خلیج فارس نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
فعالان صنعت گردشگری نیز با حضور در این همایش موفق به دریافت گواهینامه حضور در همایش تخصصی شیوه های نوین بازاریابی گردشگری از سوی سازمان میراث فرهنگی شدند.
محسن رنجبر ـ مدیرکل آموزش معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی در همایش استراتژی های نوین بازاریابی و برندسازی اینترنتی در گردشگری در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، گفت: با توجه به نقش تعیین کننده گردشگری در اقتصاد، کشورهای زیادی روی این صنعت سرمایه گذاری کرده اند.
وی فزود: طبق آمار سازمان جهانی جهانگردی، صنعت گردشگری در سال گذشته با 7/4 درصد رشد همراه بود که ایران نیز در این رشد قرار داشت.
به گفته مدیرکل آموزش معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، همایش استراتژی های نوین بازاریابی و برندسازی اینترنتی در گردشگری راهکار مفیدی برای توسعه گردشگری است.
به گزارش ستاد خبری هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، همایش تخصصی استراتژی های نوین بازاریابی و برندسازی اینترنتی در گردشگری به استراتژی های نوین بازاریابی با نگاه به تجربه کشور مالزی نیز پرداخت.
براساس این گزارش، فرهنگ ملی و جست وجوی اطلاعات توسط گردشگری، اصول بازاریابی، تبلیغات و مهارت های ارتباطی در صنعت گردشگری، برند ملی وو کاربرد آن در توسعه گردشگری نیز از دیگر موضوعات تخصصی مطرح شده در همایش تخصصی استراتژی های نوین بازاریابی و برندسازی اینترنتی در گردشگری بود.
شرکت کنندگان در همایش نیمروزه استراتژی های نوین در بازاریابی و برندسازی اینترنتی در گردشگری، روش های تبلیغ محصولات خود در فضای مجازی با تاکید بر سلیقه و نیاز بازارهای هدف و ملیت های مختلف را نیز فرا گرفتند.
ضرورت استفاده از تلفن های هوشمند و به اشتراک گذاری ویدئوها در سایت های عمومی نیز از دیگر بخش های مطرح شده در این همایش بود که به آموزش چگونگی به خدمت گرفتن شبکه های هوشمند در تبلیغ و بازاریابی گردشگری پرداخت.
مهدی اشراقی دکترای برنامه ریزی دانشگاه ملی مالزی در همایش تخصصی استراتژی های نوین بازاریابی و برندسازی اینترنتی در گردشگری اعلام کرد: براساس برآورد گوگل تا سال 2017 میلادی سایت های اشتراک گذاری ویدیوها از شبکه های اجتماعی نیز پیشی می گیرند.
به گفته او، سرمایه گذاری در سایت های به اشتراک گذاری ویدیو نیز برای بسیاری از کشورهای جهان توجیه بیشتری یافته است.
گفتنی است همایش های تخصصی هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تا ظهر روز یکشنبه، 26 بهمن ماه در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران برگزار می شود.
همایش های تخصصی هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران همچنین به شرکت کنندگان در این همایش ها گواهینامه آموزشی اعطاء می کند.
انتهای پیام/